اواتار13

اواتار13

مثل همه کارتون های خارجی برای دوبله انتخاب شد ، گروه و موسسه ای که این کارتون رو برای دوبله انتخاب کردت فکر میکردن بچه های ایرانی هم مثل کشور های دیگه از این کارتون استقبال میکنن ، و اینطور هم شد ، با استقبال زیاد بچه های ایرانی رو به رو شد و هر هفته به صورت 3 قسمتی به بازار میومد ، اما بچه های ایرانی اینو نمیدونستن که قطعه های خیلی زیادی از این کارتون حذف شده، حالا بگذریم ، بحث رو سیاسی نمیکنم !، من خودم هم عاشقش شده بوده بودم اما زیاد طول نکشید تا برادر های عزیزی که کارشون فقط گیر دادن هست جلو اومدنش رو گرفتن ، 1000 بهانه براش اوردن ، نمیدونم میگفتن این کارتون خیلی جنبه های سیاسی داره ! نشستن واسه خودشون تحلیلش کردن ، آخه من نمیدونم یه کارتون ساده دیگه احتیاج به تحلیل کردن داره؟ ، تا این که قطعش کردن و تا قسمت 12 فقط به دست ما رسید ، تا این که ایرانی ها به دلیل علاقه زیادی که به این کارتون داشتن رو به دانلود کردن این کارتون به صورت زبان اصلی کردن ، خیلی وقت گذشت تا این که چند هفته پیش شروع به پخشش کردن اونم با قیمت 3 هزار تومن ، اما غافل از این بودن که دیگه کسی اهمیت نمیده به نسخه سانسوریشون ، چون همه از اینرتنت دانلود کرده بودن ، تا این که چند وقت پیش شبکه ای با اسم پرشین تون که در زمینه کارتون و انیمیشن دوبله فعالیت میکنه تصمیم گرفت با دوبله خودش این کارتون رو پخش کنه ، اونم تا یه جایی اومد بازم قطع شد ، من پیش خودم گفتم انگار قسمت نیست فارسی زبان ها با این انیمیشن زیبا و بسیار آموزنده رو کامل ببینن ، تا این که دیروز فهمیدم پرشین تون این انیمیشن رو کامل دوبله کرده و داره پخش میکنه ، خدا کنه این دیگه قطع نشه ، به نظر من این انیمیشن علاوه بر زیبا بودن در قالب انیمیشن بسیار آموزنده هست و بچه ها با نگاه کردنش میتون چیزای خوبی رو یاد بگیرن من با این مطلب خواستم به گوش اون کسایی که ما بچه های ایرانی رو خر فرض میکنن و بعد 5 ماه دوباره تصمیم به پخش کردن این کاروتون میکنن و فکر میکنن ما از هیچی خبر نداریم برسونم که ما از همه چیز با خبر هستیم ، و این کارتون زیبا رو دوست داریم ممنون ا ???؟؟؟

 

 

                 
                  بزودی اخبار بیشتری رو میزارم!!!                                            




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: