آلرژی ماه مدرسه

آلرژی ماه مدرسه

سلام امروز میخوام یه مطلب و یه کلیپ خیلی خیلی خیلی خیلی خنده دار و واقعی بزارم که درمورد آلرژی ماه مدرسه است به نظر من اگه دانلود نکنی نمیفهمی مدرسه چیه!!!  جهت دانلود کلیپ آلرژی ماه مدرسه روی عکس  کلیک کنید

و اما   یه آهنگم گذاشتم که خیلی دوستش دارم این آهنگ سرگذشت خیلیارا میگه حتما دانلودش کنید!!!

اسم خواننده ی این آهنگ jj(جی جی) هستش که جزو گروهzedbazi(زدبازی)هستش!!!

دانلود آهنگ مهدکودک(مدرسه) از jj کلیک کنید 
تهیه شده ازفراوب



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 31 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/7/17/3 - - گفته است :
کیرم تو کس ننه ی لاشت تو گوه خوردی که تو وب من تبلیغ کردی کس کش حروم زاده تخم سگ وبلاگت بدرد کون ننت میخوره دیروز ننت رو کردم ابش هم اومد تخم جنده نزار کونت رو جر بدما ههههههههههههه برای من مالی نیستی بچه کونی ننه ی کس کشت هم 10 بار کونش رو پاره کردم وبلاگت خیلی تخمیه مثل تو و ننه ی لاشت که دیروز کردمش نزار فحش بارونت کنم کیرم تو کس ننت
پاسخ:کس کش تخم حروم ننت جند ه صبر کن تاکس ننت رو کامل جر بدم بعد بیا بگو منو بکن کسکش تخم جنده که ننت از همه لاپایی خورده هر جا میرسه ازش یه انگولی میندازن سوپورول جاکش چند روز صبر کن تا حالیت کنم وب درست و حسابی یعنی چی یه وب سایت میسازم که دو سر بکنه تو کس ننت بره تو هر دو تون مادر قهوه به ننتم بگو کم تر به مردم تو خیابو نا کس به فکر کنمن کس ننت از کس خرم سلطانم گنده تر باشه ولی ارزشش به انزه ی گل نار بچه ها قشیشن افتاد اب کیرم تو کس ننت یه بار دیگه بخوای بگی... الله اکبر نمیخوام فحشت بدم دهنم رو باز کنم خدایا خودت هر چی حقشه نزارش کن اب همون قدر بلا سرش بیار!! الهی عامین

/weblog/file/img/m.jpg
خدای بازی در تاریخ : 1392/7/6/6 - - گفته است :
سلام منم خدای بازی. وبلاگ قشنگی داری.
پاسخ:مرسی اختیار داری!!!

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/6/31/7 - - گفته است :
ببین بچه کونی یه بار دیگه اومدی تو وب من نظر تخمی دادی کونت رو پاره میکنم وب هایی هم که داری به درد کونت میخوره تخم سگل . حروم زاده لاشی وب من بزرگ ترین وب آواتاری هست بیش از 300 تا نظر و کاربر دارم یه بار دیگه اومدی به وب من فحش ننه و خواهر سوارت میکنم تخم جنده لاشی
پاسخ:پاسخ:خفه شو ننه جنده فعلا که که درس مشقام شروع شده یه باره دیگه بخوای کون گندت رو بهم نشون بدی درجا جرت میدم هنور بچه ای البته اگه چشمی داشتی میدیدی من میخوام یه وب بایه مشت مطلب چرت و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍رت معمولی رشد کنه اگه بخوام یه وب درست و حسابی بسازم تو و کس ننت و هفت جدش رومیزارم تو جیب بغلیم ولی باهمین حال توی یک ماه تونستم بایه موضوع چرت و مطالب چرت 1500خورده ای با 50تا نظر بدون این که توی وبسایته افزاش بازدید یاخودم گرگر نرفتم توش تونس اینارو بدست بیاره ولی حیف میخواستم چون یه کمی تو وبت رو مثل مال قدیمیای فردیبه اسم محمدرضاا و امیر میکردی میخواستم یه چیزی بهت هدیه بدم ولی خودت خواستی که ننه جنده باشی یا خوارجنده!!!!برو خدارا شکر کن ک دهنم رو بازنکردم باست کسکش تخم حروم!!! حالا حالیت میکنم تا دروز دیگه از وب چرتت خداحافظی کن!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: