یه چندتا مطلب باحال چون چندروزی نیستم!!!

یه چندتا مطلب باحال چون چندروزی نیستم!!!


 سلام امروز براتون یه خبر واجب دارم دیگه چندروز به چند روز مطلب میزارم!!!

همین طور که میدونید مدرسها باز شده و من هم درسام پس چندروزی رو نمیتونم مطلب بزارم ولی ناراحت نشین فعلا چندتا مطلب باحال براتون گزاشتم راستی جاتون خالی معلمون نمیدونم چی بگم در بارش؟؟!
 
                                               شعر جدیده یاس با عنوان سخته درسم

رسیده وقت رفتن... به سر امتحانی که میدونم تهش ردم... حس میکردم حرفای استاد با خرخوناشه اونجا بود که فهمیدم این قصه اولاشه وقت امتحانو برگمه .و. خودت میدونی که تمومم الکی جو نده حرفای خونوادمم که نمک زخممه...و تنها دلخوشیمم ترم های بعدمه... باز منمو حسرت یه نمره ی بیست...که استاد بنویسه، تو گوشه ی لیست میدونی چند بار افتادم برای یه درس بگذریم دیگه بیست گرفتنشم برام مهم نیست...توکه میدونستی دانشجوی ترم سومتم ..بگو با من

دیگه چرا !د اخه نوکرتم !

...

**پاییز** 

دیدی آخرش تابستان آنقدر غصه ی مارا خورد که پاییز شد!ببین... تو یادت نیست که ما کجای دفتر خاطرات پاییز سال گذشته نوشتیم و زیرش را امضا کردیم که سرخی تو از ما و زردی ما از تو؟  که هنوز مهر نشده روی خط نه چندان صاف سرنوشتمان زرد کشیدند . خلاصه از قدیم و دور گفته اند و میگویند مه پاییز فصل عاشق هاست و آذز اتش گرفته هم فرزند سوم همین پاییز بود که مارا به این روی نمیدانم چه رنگی نشاند! به عاشقیم یقین دارم که مینوسم و گمان میکنم اگر تبریک تولد پاییز را ننویسی باید به عاشق نبودنت یقین کرد...
مهم نیست..اصلا فدای سرت که یک تابستان دیگر هم گذشت و بازهم معجزه نشد, به قول خودت صبر را با وفاداریمان تا پاییز بعد شرمنده میکنیم. شاید از بس رو سفید شیدم, پاییز سال آینده جای باران, برف در سرزمینمان بارید.
پاییز مبارک
 
 
پ.ن
پاییز همه مبارک
 

چند روز باران...

 
اولین روز بارانی را به خاطر داری ؟
غافلگیر شدیم چتر نداشتیم خندیدیم دویدیم و 
به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم .. 
دومین روز بارانی چطور؟
پیش بینی اش را کرده بودی چتر آورده بودی و من غافلگیر شدم 
سعی می کردی من خیس نشوم و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود .
و سومین روز چطور ؟
گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری 
چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملا خیس شد.
و چند روز پیش را چطور ؟به خاطر داری ؟
که با یک چتر اضافه آمدی و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی 
چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم…
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم تنها برو

 

پاییز

 دلبرم

پاییز در راه است


با بی بهانه ترین لحظه ها


با نا ارام ترین عاشقانه ها


با پر بغض ترین غروب ها 


اما به یاد میاورم روزی را که


من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود


و
من باز عاشقت مانده ام

 


باران

 فیزیک بعدترها ثابت می کند
در روزهای بارانی
جای خالی آدم ها بزرگتر می شود...

 

سلااااااااااام

 

همینطور که میدونید بوی مهر به مشام میرسه _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

خواستم بگم که اگه تا آخراین هفته یه نویسنده پیدا نکردید.نکردیم

 

دیگه هیچی رفتنی میشیمشکلک های شباهنگShabahang

 

از لحظات احساسی خوشم نمیاد.

 

شکلک های شباهنگ Shabahang

 

وقتی تصور میکنم الان تو کلاس نشستم حالم بد میشه

 

خب چه میشود کرد باید بریم دیگه

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

هرچه باداباد 

 

 

 

 

خلاصه هرکی نویسنده میشه بگه

 

بااااااااااای تا هاااااااااااااای

 

خارج از مدرسه (کافه)

تقلب (چشمهایم برای تو)

روز امتحان (روز واقعه)

زنگ زیست (معنی عشق)

کیف مدرسه (محموله)

اولین کسی که معلم از او میپرسد (قربانی)

نگاه دانش آموز به معلم (میخواهم زنده بمانم)

معلمان مدرسه (جنگجویان کوهستان)

زنگ تفریح (حمله به توالت)

مدیر مدرسه (پدر سالار)

پنج شنبه (خانه دوست کجاست)

جلسه معلمان (نقشه قتل دانش آموز)

میز آخر (بهشت پنهان)

پای تخته (قتلگاه)

ورود مدیر مدرسه (تشریفات نظامی)

کارنامه های تجدیدی (سالهای دور از خانه)

تعطیلات مدرسه (روزهای خوشبختی)

نمره ۲۰ (آرزوی محال)

گرفتن تقلب از دست دانش آموز (بازی دیگر تمام است)

امتحان شهریور (شانس زندگی)

فضول کلاس (کارآگاه ویژه)

معلم در خواب دانش آموز (شبهی در تاریکی)

بردن کارنامه به خانه(نبودن سر بر تن)

شب امتحان (وصیت نامه)

قبولی شهریور (بازگشت به خانه)

تقلب کردن (بی تو هرگز)

زنگ کلاس (دیدار ارواح)

مدرسه (چوبه دار)

زنگ ورزش (امید دانش آموز) 

 


                        من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
1.الان توی اینترنتی
2. الان توی وبلاگ منی
3. یک انسان هستی
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی وقتی زبونت بیرونه بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه
. . .  11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم
                        

 

 

 

 

 

ec252919fd9c2ceff6b557258303039c-425 

 

فـــــــــدات بابا بزرگ ...

 

 

 

هنوز عشقتو دوس داری ، هنوزم از خود میگذری که اون راحت باشه

 

 

 

این عشق چند تا لایک داره ؟؟

 

 

 

 

 

 

                              معنی لغات پسرها (طنز)

 

اینبار دیگه چیکار کردم؟
ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟

 

چه جالب، بعد چی شد؟
ترجمه : هنوز داری حرف میزنی؟ بس کن دیگه

 

نتونستم پیداش کنم.
ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم

 

برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم.
ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم!

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: