اساسین کرید 5 در ژاپن نخواهد بود!

اساسین کرید دوره جنگ های صلیبی, رنسانس ایتالیا, انقلاب امریکا و اخیرا عصر طلایی دزدان دریایی را مورد بررسی قرار داده است. نیاز به گفتن نیست که این فرنچایز بخاطر محتوای تاریخی خود کاملا شناخته شده است. بدین خاطر بسیاری از گیمرها درباره مکان بعدی اساسین کرید به حدس و گمانه زنی می پردازند. 

“جید ریموند” که مدیر یوبی سافت تورنتو می باشد, اخیرا در مصاحبه با AdWeek گفت که نمی تواند درباره دوره تاریخی مورد علاقه خود صحبت کند چون ”سوپرایز مربوط به زمان و مکان بازی بعدی از بین می رود“. با این حال وی شایعات مربوط به امکان وقوع داستان اساسین کرید بعدی در دوره ژاپن فئودالی را تکذیب کرد. گرچه او معتقد است که این دوره یک “ایده خیلی خوب است”, اما بازی بعدی قرار نیست که در دوره سامورایی ها باشد! وی در ادامه گفت :

” وقتی ما یک فرنچایز را می سازیم, به یک دنیای کامل فکر می کنیم و اینکه چگونه یک داستان عظیم را رشد و توسعه دهیم که بتواند سال ها در دنیای بازی و تلویزیون ماندگار بماند. اگر داستان هدفمند و جذاب نباشد, شما یک بازی همانند فیلم ماتریکس 2 خواهید داشت یا چیزی مشابه آن که هیچ وقت به نبوغ کافی نخواهد رسید.”

اخیرا در اینترنت تعدادی عکس جعلی با هدف افشاگری درباره اساسین کرید 5 منتشر شده اند. این عکس ها ادعا می کنند که نام قسمت بعدی اساسین کرید Great Fall است. همانگونه که در تصویر زیر می بینید, سبک نوشتاری این لوگو با لوگو رسمی اساسین کرید کاملا ناهماهنگ است و به همین دلیل می توان متوجه شد که فیک و جعلی می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392
دانلود انیمیشن سریالی جذاب و دیدنی افسانه ای از کورا 2013

سلام امروز میخوام

دانلود انیمیشن سریالی جذاب و دیدنی افسانه ای از کورا 2013

Download The Legend of Korra Animation
 
کارتن انیمیشن سریال 2013 The Legend of Korra افسانه ای از کورا 2013Reviewed by Amin on Oct 10Rating: 5.0

افسانه ای از کورا نام انیمیشنی محصول کشور آمریکا که پخش ان از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و اوایل ۲۰۱۳ به پایان رسید . داستان در مورد شخصیتی به نام کورا است او فردی است که توانایی خاصی دارد و توان این را دارد که چهار عنصر اصلی یهنی خاک , آتش ,آب و باد را در اختیار داشته باشد .

                                                       

 

کورا انسانی درستکار است و در تلاش است گروهی زیرزمینی متشکل از افراد درستکار را تشکیل دهد کورا می خواهد به وسیله این گروه به کمک افراد تنگدست و مظلوم برود اما ….

درباره سریال The Legend of Korra :

- طراحان : Bryan Konietzko – Michael Dante DiMartino

- نویسنده : Michael Dante DiMartino

- کارگردان : Joaquim Dos Santos

- بازیگران : Janet Varney – Dee Bradley Baker – David Faustino – P.J. Byrne – J.K. Simmons – Jeff Bennett – Seychelle Gabriel

- موسیقی : Jeremy Zuckerman

- تدوین : Randy Beveridge

- سال تولید : ۲۰۱۳

- کیفیت سریال : MKV 1080 P

- زبان فیلم : انگلیس

- زیرنویس فارسی : به زودی

تصاویری از انیمیشن The Legend of Korra :

legendofkorea.www.download.ir legendofkorea1.www.download.ir

لینک IMDB

فصل دوم سریال با نام اشباح هم اینک در سایت موجود است

جهت دانلود فصل یک و دو افسانه ی کورا به ادامه ی مطلب بروید.



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن افسانه ی کورا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 18 اسفند 1392