دانلود سریال عقاب سرخ+تصاویر

دانلود سریال عقاب سرخ با دوبله فارسیدانلود سریال عقاب سرخ با لینک مستقیم

Download Águila Roja, la película- Download Serial Red Eagle

                                                496ad543f1b100d5b0c6ef5511683aab دانلود سریال عقاب سرخ Download Red Eagle

                                                       دانلود در ادامه ی مطلب!



:: موضوعات مرتبط: د , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 29 آبان 1392
سایت هایی که ازشون خوشم اومد!!

http://abzar.temkade.com/تمکده

 رنکرزhttp://rankgozar.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392
دانلود فیلم2012(آخرزمان)

دانلود فیلم 2012

 

ژانر: اکشن, درام, هیجان انگیز
فایل منتشر شده: 2012 CAM XViD-TA
کیفیت: خوب
حجم: 450 MB
سال تولید: 2009

 

 

 

 

لینک دانلود : مستقیمکمکی

———————————————–

 

حجم : 690 مگابایت
فرمت : AVI

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392
قرآن وشیطان

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید؛شیطان دچار درد شدید در سر میشود

وباز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند....

و با خواندن قرآن،به حالت غش فرو میرود.....

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود.....

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره به این پیام را به دیگران ارسال کنید،شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند....

فریب شیطان را نخور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392
خبر مهم امنیتی!

            


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392
عرب ها به ما آموختند...

                                          

                                            نظر هم یادتون نره!!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392
اعترافات تکان دهنده

اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه دلم میخواس یه جوری داداش کوچیکمو سر به نیس کنم!  رفتم بقالی مرگ موش بگیرم آقاهه که میدونس چه فسقل مشنگیم بجاش آرد بهم  داد منم ریختم تو قابلمه نهار! سر سفره وقتی همه شروع کردن به خوردن یهو  گریه‌ام گرفت! با چشای خیس تا ته غذامو خوردم ک همه با هم بمیریم!!!!!!!

اعتراف میکنم تا سنه ۱۳-۱۲ سالگی تحت تاثیر حرفای مادربزرگم که خیلی تو قید و بند حجاب بود با روسری می‌شستم جلوی تلویزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی  خجالت میکشیدم. زیاد میخندید فکر میکردم بهم نظر داره!!

اعتراف یکی از دوستان: مامان بزرگ خدا بیامرز ما تو ۹۵ سالگی فوت کرد. صبح روزی  که مامان بزرگم فوت کرده بود همه دور جنازش نشسته بودیم و همه داشتن گریه  میکردن.. جمعیتم زیاد بود … منو داداشمم تو بغل هم داشتیم گریه میکردیم …. اشک فراوون بود و خلاصه جو گریه بود … یهو دختر خالم که تازه رسیده بود اومد تو حیاط و با جدیت داد کشید: مامان بزرگ زود رفتی … یهو کل خونه رفت رو هوا …حالا خندمون قطع نمیشد!!

یه شب مادرم مریض بود داشتم ازش پرستاری میکردم بعد گفت برو برام آب بیار رفتم آب آوردم دیدم خوابش برده اومدم تریپ بایزید بسطامی بردارم صبر کنم بیدار شه یه دفعه یه لحظه خوابم برد آبو ریختم رو مامانم !!!!!!!!

وقتی پدرم روزنامه میخونه روزنامه رو وسط آسمون و زمین تو هوا جلوی صورتش نگه  میداره، اعتراف میکنم بچه که بودم یواشکی میرفتم پشت روزنامه طوری که پدرم  منو نبینه و با مشت چنان میکوبیدم وسط روزنامه، پاره که میشد هیچ، عینکش می افتاد و بابا کل مطلب رو گم میکرد.  کلاً پدرم ۳۰ثانیه هنگ میکرد. بعد یک نگاه عاقل اندر سفیهی به من میکرد و  حرص میخورد. اما هیچی بهم نمیگفت و من مانند خر کیف میکردم. تا اینکه یه  روز پدرم پیش دستی کرد و قبل از من روزنامه رو کشید و با داد گفت: نکن  بچـه. منم هول شدم مشت رو کوبیدم تو عینکه بابام. عینک شکست. من ۵ روز تو شوک بودم!!

اعتراف می‌کنم بچه که بودم شبا پیش خواهرم میخوابیدم وسطای شب که مطمئن میشدم که خوابش سنگین شده دستشو می‌کردم تو دماغم!!

 

سوار اتوبوس شدم، رفتم تو، قسمت آقایون پیش یه آقایی نشستم و از خستگی خوابم  برد، نزدیک مقصد دیدم زانوم درد میکنه فهمیدم آقایه کناری ۳-۲ بار با کیفش  کوبیده تو پام تا بیدارم کنه چون میخواست پیاده بشه و من جلوش رو گرفته  بودم، خیلی شاکی نگاش کردم، راننده هم بالا سرم بود. آقاهه گفت : ببخشید خانم ۵ بار صداتون کردم  نشنیدین، ترسیدیم. اعتراف میکنم برای اینکه ضایع نشم که مثل خرس خواب بودم  وانمود کردم که کَر هستم و با زبون کر و لالی و طلبکارانه عصبانیتم رو نشون دادم، مرد بیچاره اینقدررررر ناراحت شده بود ۱۰ دفعه با دست و ایما و  اشاره از من معذرت خواهی میکرد!!

اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که  تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و  صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت. یه روز که طرف اومده بود  عربده کشی، تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام. رفتم تو کوچه و گفتم آهای  چیکارش داری؟ یارو یه نگاه بهم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد، منم سه پیچش شدم، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی  زنمه!!

احمقانه ترین کار زندگیم این بود که سعی کردم مفهوم ای دی اس ال رو برا مادربزرگم توضیح بدم!!

تو عروسی نشسته بودم یه بچه ۳ ، ۴ ساله اومد یک هسته هلو داد بهم، منم نازش کردم هسته رو گرفتم انداختم زیر میز، چند ثانیه بعد دیدم دوباره آوردش، این دفعه پرتش کردم یه جای دور دیدم دوباره آورد!! می خواستم این بار خیلی دور بندازمش که بغل دستیم بهم گفت آقا این بچس سگ نیست! طرف بابای بچه بود!!

اعتراف میکنم بچه که بودم با دختر و پسر خاله هام لباس کهنه میپوشیدیم میرفتیم  گدایی با درامدش بستنی میگرفتیم که همسایمون مارو لو داد و کتک خوردیم!!

سوم دبستان که بودم یه روز معلممون مدرسه نیومد منم ظهرش رفتم در خونشون که یه کوچه بالاتر از ما بود تکلیف شبمو ازش گرفتم.

اعتراف میکنم به عنوان ۱ مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر  جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت  !!

اعتراف میکنم بچه که بودم..جو گیر بودم نماز بخونم….بعد چادر گل منگولیمو میذاشتم مهرم میذاشتم رو به قبله وا میستادم شروع میکردم به نماز خوندن…اما جای  سوره ها شعر کلاه قرمزیو می خوندم….>>>آقای راننده…آقای  راننده…یالا بزن توو دنده….


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 27 آبان 1392
کنتـرل رفتـارهایی که دست خـودمان نیـست!

 

 "رفتار غیرارادی" چیست؟ رفتارهایی که انسان ها در زندگی روزمره خود ناخودآگاه انجام می دهند. نه ما بلکه شما هم، همینطور هستید، برای مثال رفتارهایی چون سکسکه، پلک زدن، خنده، خمیازه و ... در این مطلب به بررسی ۷ رفتار عجیب و ناخواسته پرداخته ایم پس این ۷ راز را بخوانید ...

1. خمیازه کشیدن یعنی ...
محققان معتقدند خمیازه مانند خنده نوعی وسیله برای برقراری ارتباط است! تا حالا بسیار پیش آمده روبروی فردی نشسته اید، او خمیازه می کشد، شما هم پشت بند آن خمیازه می کشید و یا بالعکس ... در واقع خمیازه با سرایت از یک فرد به فرد دیگری نوعی اطلاعات را منتقل می کند، و این معنا را به مخاطب انتقال می دهد که "من خسته ام" و یا "این برنامه کسل کننده است" ... محققان دریافته اند که با خمیازه کشیدن الگوهای رفتاری در نواحی از مغز که مرتبط با تقلید است، فعال می شود.
2. دست و پایتان خواب می رود! چرا؟
وقتی دست و پایتان خواب می رود، این معنا را می دهد که دست و پایتان خفه شده است. در واقع به این دو عضو از بدنتان خون نمی رسد و به نوعی دارد از کار می افتد. به طور حتم بارها شنیده اید که طرف می گوید به مغزم خون نرسید، کاری کردم که نباید می کردم؛ حالا وقتی به دست و پایتان هم خون نرسد، یعنی اینکه آنها خفه شده اند.
3. این سکسکه لعنتی
سکسکه یک اسپاسم غیرارادی است که در قسمت غشای ماهیچه ای قفسه سینه رخ می دهد و در فرآیند تنفس نقش بسیار مهمی ایفا می کند. حال اگر این ماهیچه در اثر وجود غذای زیاد درون معده یا گرسنگی تحریک شود، یک دوره سکسکه اتفاق می افتد. سکسکه فقط آزاردهنده است و برای بدن هم هیچ فایده ای ندارد. البته اگر هنگام سکسکه، شوکی به شما وارد شود، سریعا سکسکه تان از بین می رود.
4. اشک چشمان ما! اشک ها مجموعه ای از هورمون ها و پروتئین های ناخوشایندی است که وقتی بدن احساس غم، اندوه و استرس می کند، به وجود می آید. به همین خاطر است که پس از یک گریه حسابی و به دنبال خارج شدن این مواد مضر، شما احساس می کنید تخلیه شده اید، در واقع هیجان شما تخلیه می شود.
البته راه های بسیاری نیز برای تخلیه هیجانی وجود دارد. در بسیاری از جوامع در اختیار کسانی که اندوهی دارند اتاقی قرار می گیرد که پر است از وسایل چینی و شکستنی. فرد همراه با گریه کردن اقدام به شکستن وسایل می کند. این روش بار هیجانی را دو برابر تخلیه می کند.
5. چرا خوابتان به چشمتان می آید؟
خدا کند هیچ وقت در لحظات حساس زندگی خواب به سراغ شما نیاید، مثل رانندگی ... هیچ انسانی به صورت طبیعی نمی تواند بیخوابی را بیش از چند روز تحمل کند. به همین جهت جلوگیری از خواب اسیران در زمان جنگ جهانی اول یکی از شکنجه هایی بود که به کار می رفت.
دانشمندان می گویند فرآیند خواب همچنان برای آنان یک حکایت ناشناخته است اما با اینحال خواب باعث تقویت مکانیسم بدن برای فعالیت در زمان بیداری و تنظیم سازماندهی مجدد نرون ها در مغز و سیستم عصبی می شود، محققان همچنین خواب را برای تقویت حافظه و توان یادگیری حیاتی می دانند ... خواب همچنین خاطرات را به حافظه طولانی مدت منتقل می کند.
6. بی جهت پلک نزنید
حرکتی در انسان که یک دهم ثانیه طول می کشد و کسی هم نیست که بگوید من پلک نمی زنم. البته اگر بخواهید پلک نزنید، می توانید اما به محض اینکه حواستان نباشد، ناخودآگاه پلک خواهید زد، پلک زدن باعث می شود که ذرات گرد و غبار پاک و مایعات روغنی روی کره چشم منتشر شود.
دانشمندان می گویند، مغز انسان نوعی توانایی برای نادیده گرفتن خاموشی های موقت و لحظه ای دارد، در واقع عمل پلک زدن باعث توقف فعالیت در چندین ناحیه از مغز می شود که مسئول ردیابی تغییرات محیطی می باشند.
7. واسه چی می خندید؟
لبخند، نیشخند، خنده ... روانشناسان معتقدند که این واکنش رفتاری، نوعی سیگنال برای دیگران است و نوعی روش انتشار احساسات مثبت، کاهش استرس و حتی کمک به انسجام کارهای گروهی است ... گاهی اوقات شما با دیدن یک صحنه ناخودآگاه لبخند به لبانتان می آید. لبخند زدن، خندیدن، شادی، شکرگزاری و تشکر کردن، نه تنها شما را شخص خوبی جلوه می دهد بلکه در سلامت شما نیز موثر است.
"رابرت ساپولسکی"، پروفسور بیولوژی دانشگاه استنفورد، می گوید: تا می توانید بخندید، چرا که خندیدن باعث آرام شدن عضلات، کاهش ترشح هورمون های استرس زا، کاهش فشار خون و افزایش اکسیژن گیری سلول های تنفسی می شود. همچنین حملات قلبی را کاهش می دهد و لایه رگ های خونی را تحکیم می بخشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 27 آبان 1392
PRINCE OF PERSIA مجموعه ی کامل شاهزاده ایرانی3


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
نمادهای شیطان پرستی
                                                           امید وارم خوشتون بیاد ونظر یادتون نره!


:: برچسب‌ها: نمادهای شیطان پرستی , شیطان پرستی , علامت های فراماسونی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
اهنگ جدید زیبا از جوهر،منصور حسینی و کیارش بنام محرم

 

دانلود در ادامه ی مطلب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1392
دانستنی جالب 3

آیا میدانید: در جهان به ۶۰۰۰ زبان تکلم میشود.

آیا میدانید: هر قاره ای،
شهری به نام «رم» دارد.

آیا میدانید: که حلزون می تواند سه سال بخوابد
.

آیا میدانید: دلفین ها با یک چشم باز می خوابند .

آیا میدانید: قلب
زنان نسبت به مردان تندتر می زند .

آیا میدانید: ناراحتی های پا در زنان ۴
برابر مردان است.

آیا میدانید:کوسه ها از بیماری سرطان در امان هستند
.

آیا میدانید: هیچ گورخری، خط های مشابه دیگری ندارد.

آیا میدانید:
۱۳ درصد جمعیت جهان، صحرانشین هستند .

آیا میدانید: چهار پنجم جانوران رو
حشره ها تشکیل داده اند.

آیا میدانید: تنها در یک پرواز، زنبور عسل به ۷۵ گل
سر می زند.

آیا میدانید: چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل
است.

آیا میدانید: ژاپن، پرمصرف ترین کشور جهان در زمینه انرژی
است.

آیا میدانید: در ساخت دیوار بزرگ چین، آرد برنج به کار رفته
است.

آیا میدانید: توماس ادیسون، مخترع لامپ از تاریکی وحشت
داشت.

آیا میدانید: یک کودک ۴ ساله روزانه بیش از ۴۰۰ سوال می
پرسد!

آیا میدانید: شیرها تا سن ۲ سالگی قادر به غرش کردن نمی
باشند.

آیا میدانید: در هر یک گرم خاک، حدود ۱۰ میلیون باکتری زندگی می
کند.

آیا میدانید: استرس باعث می شود، مرغ ها پرهای خود را از دست
بدهند.

آیا میدانید: تعداد مرغ ها در سراسر جهان تقریبا با جمعیت انسان
مساوی است.

آیا میدانید: به طور متوسط، هر فردی ۵ سال از عمر خودش را صرف خوردن می کند.

آیا میدانید: سرعت خواندن از صفحه رایانه نسبت به کاغذ معمولی
۲۵ درصد کندتر است.

آیا میدانید: نقاش معروف «لئوناردو داوینچی» معروف ترین
نقاشی خود به نام «لبخند مونالیزا» را نه تاریخ زد و نه امضا کرد.

آیا
میدانید: بازیافت تنها یک بطری شیشه ای، مقدار انرژی موردنیاز یک لامپ ۱۰۰ واتی به
مدت ۴ ساعت را تامین می کند.

آیا میدانید: پرنده فلامینگو قادر است با سرعتی
حدود ۵۵ کیلومتر در ساعت پرواز کند. این پرنده در یک شب حدود ۶۰۰ کیلومتر مسافت را
طی می کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد به نام بوی غربت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بنیامین ولی نژاد به نام بوی غربت

ملودی : امیرحافظ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : بنیامین ولی نژاد

دانلود آهنگ بوی غربت از بنیامین ولی نژاد



:: موضوعات مرتبط: اهنگستان , دانلود اهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام نفس بکش

دانلود آهنگ نفس بکش علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ نفس بکش از علی عبدالمالکی

      در ادامه ی مطلب!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1392
عکس از منظومخه ی شمسی

عکس های منظومه ی شمسی

0     0
 
[تصویر:  skymt_payne_big.jpg][تصویر:  ngc891Franke_900.jpg][تصویر:  AuroraTrails_takasaka900.jpg][تصویر:  m78_torregrosa.jpg]
تصویر به اندازه 62% (1083x830) کوچک شده است. برای دیدن تصویر در اندازه واقعی (2811x2154) روی این نوار کلیک کنید. برای باز شدن در پنجره جدید روی تصویر کلیک کنید.
[تصویر:  rcw86_IRXraycomposite2811.jpg]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصویر به اندازه 14% (1083x521) کوچک شده است. برای دیدن تصویر در اندازه واقعی (1248x600) روی این نوار کلیک کنید. برای باز شدن در پنجره جدید روی تصویر کلیک کنید.
[تصویر:  bungles_salway_1248.jpg]

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1392
یک خبر بد باسه خودم

سلام بچه ها من و دوستام قبل از محرم یه الم 6متر 20یا 40سانتی متری بدون تیغه درست کردیم که با تیغه 7متر و خورده ای میشد و بزرگ ترین الم شهرستان چادگان شده بود اخه بقیه ی هیت ها هم که الماشون خیلی دراز بود پارسال بریده بودند! خب اقا ما همون شب اولی وقتی الم رو بردیم بیرون باسه این که قوربونی کردن اقا یک بار مردیم و زنده شدیم بسکه الم به سیم ها گیر کرد  مطلب رو فرادا کامل میکنم باید برم! 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 17 آبان 1392
محرم

                  باز آمده ماه محرم!       ماه خون ،اشک و عزاداری!

 

باسلام به همه ی بازدید کننده گان گرامی . خوب همون طور که میدونید ماه محرم امده است  و من کلی مطلب  براتون آماده کردم و یک سری شون رو هم دارم آماده می کنم اوید وارم خوشتون بیاد.

 

 

 

 

 

 

 

عاشقی دردسری بود نمی دانستیم
 

 

حاصلش خون جگری بود نمی دانستیم

 

پر گرفتیم ولی باز به دام افتادیم

 

شرط بی بال و پری بود نمی دانستیم

 

آسمان از تو خبر داشت ولی ما از تو

 

سهممان بی خبری بود نمی دانستیم

 

آب و جاروی در خانه ما شاهد بود

 

از تو بر ما گذری بود نمی دانستیم

 

این همه چشم به راهی نگرانم کرده

 

خود این هم نظری بود نمی دانستیم

 

 

التماس دعا...

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1392
بزودی در فراوب

این مطالب وقتی در وب قرار میگیرند که تعداد نظرات به 150و بازدید کل وب به 13000 برسه!

 

 

 

                   این مطلب بنابر دلایلی فعلا ناقص است وبزودی کامل میشود!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1392
بازی هایی که برپایه ی شیطان پرستی هستند

بسم الله الرحمن الرحیم

دراین مطلب میخوایم درمورد بازی هایی که برپایه ی شیطان پرستی هستندبحث کنیم.

همانطور که میدانید این بازی محصول کشور امریکاست که یهودیان در ان دخالت داشته اند.علامت های شیطان پرستی در هیرو ها دیده میشود و همچنین اسم هیرو ها و همچنین طرز درست کردن موه های هیرو ها که مانند موه های شیطان پرستان هست.

مانند lvl هوسکار(huskar)

GameKhorو همچینین lvl3 warlock  که عکس ندارم ازش خودتون ببینید علامت شیطان پرستی هست و.... این دو مثالی بود از این بازی این علامت ها شبیه علامت زیر هستنند

 

http://img1.tebyan.net/Medium/1392/04/7c08ac283b694f0ca443d7449ce03cee.jpg

وهمچین بازی LUXOR. این بازی نیز بر پایه شیطان پرستی درست شده.که برخی از علامت های شیطان پرستی در داخل آن هست.مانند

نماد های فراماسونری در بازی لاکسر (Luxor) نماد های فراماسونری در بازی لاکسر (Luxor)

در عکس بالا چند نوع علامت شیطان پرستی دیده میشود.

1.علامت یک چشم که وسطه بازی هست

2.علامت صلیب پایین سمت راست که نشانه سمبل شهوت‌رانی و باروری است . این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد “ فمنیسم “ در واقع یك نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است.مانند عکس زیر 

نمادهای شیطان پرستی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 10 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید صادق و حصین به نام شهر من

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای صادق و حصین به نام شهر من این آهنگ قدیمی و تا کنون پخش نشده بود.

دانلود آهنگ شهر من حصین و صادق

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 9 آبان 1392
بدترین خبر ممکن

سلام به همه ی بازدید کنندگان من باسه تون یک مطلب بزرگ داشتم مینوشتم در باره ی 7آبان روز جهانی کوروش کبیر مینوشتم حدود یک ساعت گذشته بود که کارم داشت تموم میشد ومن دیگه سرم میترکید بسکه درد میکرد فقط یک مطلب از ویکی پدیا مونده بود که منم 30دقیقه بود داشتم هی سعی میکردم که کپیش کنم ولی نمیشد ناگهان صفحه کامپیوتر سیهشد وبعد ری استار  شد! اخه ویندوزم هشت هستش  به خدا دیگه عافی شدم حالم از ویندوز8 بهم میخوره همین فردا ویندوزم رو عوض میکنم بعدا مطالب رو دوباره سعی میکنم بزارم!!!

  بزودی ای مطلب رو کامل میکنم!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1392
دانلود اهنگ جدید Eminem Ft. Rihanna به نام Monster

دانلود اهنگ جدید Eminem Ft. Rihanna به نام Monster

Eminem Ft. Rihanna - Monster

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید. 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
دانلود موزیک ویدئو جدید سروش هیچکس به نام من اگه تو نباشی

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای سروش هیچکس به نام من اگه تو نباشی

با کیفیت عالی HD 720

موزیک ویدئو جدید سروش هیچکس

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                                                                     جهت دانلود به ادامه ی مطلب بروید!

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
دانلود موزیک ویدیو جدید یاسر بینام به نام آرزوت چیه

موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای یاسر بینام به نام آرزوت چیه                                 

دانلود موزیک ویدیو جدید یاسر بینام

          جهت دانلود به ادامهی مطلب بروید!

        برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام حلوا

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد TM Bax به نام حلوا

آهنگ ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

دانلود آهنگ حلوا تی ام بکس

                         جهت دانلود به ادامه ی مطلب بروید!

                   



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام حلوا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید امیر قیامت به نام حتی تو نبودنت

آهنگ جدید ، احساسی و بسیار زیبای امیر قیامت و ایمان حضرتی بنام حتی تو نبودنت

دانلود آهنگ جدید امیر قیامت

                      جهت دانلودبه ادامه ی مطلب بروید!                                


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
50 Cent

|آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ۵۰Cent به نام When It Rains It Pours |

دانلود با کیفیت ۳۲۰

۵۰ Cent – When It Rains It Pours (320).mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

۵۰ Cent – When It Rains It Pours (128).mp3

دانلود با کیفیت ۶۴

۵۰ Cent – When It Rains It Pours (64).mp3

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ۵۰Cent به نام Guess Whos Back

دانلود با کیفیت ۳۲۰

۵۰ Cent – Guess Who_s Back.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

۵۰ Cent – Guess Who_s Back (128).mp3

دانلود با کیفیت ۶۴

۵۰ Cent – Guess Who_s Back (64).mp3

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Kendrick Lamar & ۵۰Cent به نام We Up

دانلود با کیفیت ۳۲۰

۵۰ Cent Feat. Kendrick Lamar – We Up [320].mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

۵۰ Cent Feat. Kendrick Lamar – We Up [128].mp3

دانلود با کیفیت ۶۴

۵۰ Cent Feat. Kendrick Lamar – We Up [64].mp3

 

             



:: برچسب‌ها: 50 Cent , آهنگ جدید , When It Rains It Pours , آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ۵۰Cent به نام When It Rains It Pours , nhkg,nآهنگ جدید و فوق العاده زیبای ۵۰Cent به نام When It Rains It Pours , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
دانلود آهنگ جدید حصین ابلیس به نام صبح ظهر شب+ متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید حصین ابلیس به نام صبح ظهر شب

  

دانلود آهنگ صبح ظهر شب از حصین ابلیس

جهت دانلود به ادامه ی مطلب بروید!!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید حصین ابلیس به نام صبح ظهر شب , دانلود آهنگحصین ابلیس به نام صبح ظهر شب , دانلود اهنگ جدید , حصین ابلیس , حسین ابلیس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
بزودی در فراوب

این مطالب بزودی در وب قرار میگرند فقط وقتی که تعداد نظرات به 150تا برسه!!!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
دانلود موزیک ویدیوی عماد قویدل به نام مرگ انسانیت به همراه دانلود آهنگ

         |دانلود موزیک ویدیوی عماد قویدل به نام مرگ انسانیت به همراه دانلود آهنگ|

دانلود موزیک ویدیوی جدید و دیدنی عماد قویدل به نام مرگ انسانیت با دو کیفیت متفاوت

به همراه دانلود آهنگ مرگ انسانیت و آهنگ شنیدنی راننده تاکسی با صدای عماد قویدل

موزیک ویدیوی مرگ انسانیت عماد قویدل با لینک مستقیم

 

پخش اختصاصی و بدون تگ تبلیغاتی از سایت سرای دانلود

قسمتی از متن آهنگ مرگ انسانیت :

نمیدونم چی نوشتم ، تو برگ احضاریت / ولی اسید پاشی یعنی مرگ انسانیت

هر سال حدود 150 زن قربانی اسید پاشی میشن ...

آهنگ راننده تاکسی جدید نیست ولی آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی هست .

 

جهت دانلود به ادامه ی مطلب بروید!!!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود موزیک ویدیوی عماد قویدل به نام مرگ انسانیت , دانلود اهنگ عماد قوی دل , دانلود اهنگ جدیدعماد قوی دل بنام مرگ انسانیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
اوج تخیلی بودن فیلم ها هندی!!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 5 آبان 1392
فرق قیمت ماست و ویندوز 7

واقعاً تا حالا دقت کرده بودید فرق قیمت  ویندوز و ماست سونو  

حالا تو آمریکا 

ویندوز سون   200 دلار قیمت داره و ماست متوسط هم 2 دلار 

مطلبستان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 5 آبان 1392
عاقبت تقلب دادن

مطلبستان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 5 آبان 1392
آیـــا میدانید؟؟؟ (2)

                                                                   آیــا می دانید ها 2

_______

_____________

 آیا می دانید وقتی دی اکسید کربن بدن شما زیاد می شود

 بی اختیار خمیازه می کشید .

ــــــــــــــ

آیا می دانید در پیاز ماده ای وجود دارد که باعث تحریک چشم 

و 

تولید اشک می شود .

ــــــــــــــ

   آیا می دانید  شتر تنها حیوانی است که نمی تواند شنا کند .

ــــــــــــــ

 

    آیا می دانید باهوش ترین پستاندار دلفین است .

ــــــــــــــ

   آیا می دانید خوردن یک عدد سیب اوّل صبح باعث برطرف شدن

 خواب آلودگی می شود    

ــــــــــــــ

  آیا می دانید زکریای رازی یک دانشمند مسلمان و ایرانی است که به غیر از 

                                  الکل کاشف گوگرد هم هست .

ــــــــــــــ

 

   آیا می دانید که انسان می تواند 52 روز تنها با خوردن آب زنده بماند .

ــــــــــــــ

امید وارم لذت برده باشید 

و 

به اطلاعات عمومی خود افزوده باشید !؟

 



:: برچسب‌ها: ایا میدانید , ایامیدانید؟ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 5 آبان 1392
سنگ قبر افراد معروف

سنگ قبر افراد معروف

**************

متن سنگ قبر کوروش کبیر


ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی

میدانم خواهی آمد

من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم

بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر

**************

متن سنگ قبر فریدون مشیری


سفر تن را تا خاک تماشا کردی

سفر جان را از خاک به افلاک ببین

گر مرا می جویی

سبزه ها را دریاب با درختان بنشین

**************

متن سنگ قبر فردین


بر تربت پاکت بنشینم غمناک

کوهی زهنر خفته بینم در خاک

از روح بزرگ هنریت فردین

شاید مددی به ما رسد از افلاک

**************

متن سنگ قبر بابک بیات


سکوت سرشار از ناگفته هاست

**************

متن سنگ قبر خسرو شکیبایی


در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد

عشق پیدا شدوآتش به همه عالم زد

**************

متن سنگ قبر حافظ


بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه

که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

**************

متن سنگ قبر شاپور


قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست……

**************

متن سنگ قبر سهراب سپهری


به سراغ من اگر می آیید

نرم وآهسته بیایید

مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

**************

متن سنگ قبر منوچهر نوذری


زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی

چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

**************

متن سنگ قبر وینستون چرچیل


من برای ملاقات با خالقم آماده ام

اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست

**************

متن سنگ قبر اسکندر مقدونی


اکنون گور او را بس است

آنکه جهان اورا کافی نبود

**************

متن سنگ قبر نیوتن


طبیعت وقوانین طبیعت در تاریکی نهان بود

خدا گفت بگذار تا نیوتن بیاید…..

وهمه روشن شد

**************

متن سنگ قبر لودولف کولن(ریاضی دان)


۳/۱۴۱۵۶۲۳۵۳۵۸۹۷۹۳۲۳۸۴۶۲۶۳۳۸۶۲۲۷۹۰۸۸

****************************

متن سنگ قبر فرانک سیناترا(بازیگر و خواننده)


بهترین ها هنوز در راهند….

انسانهای بزرگ واقعا” بزرگند

**************

متن سنگ قبر ویرجینیا وولف(نویسنده)


در برابرت خود را پر میکنم از فرار نکردن

ای مرگ.

 

 

_____________________________

امید وارم لذّت برده باشید .



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سنگ قبر افراد معروف, علمی, متن سنگ قبرافراد معروف ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 5 آبان 1392
بزودی

یک خبر مهم:

                             بزودی!!!

    

                           یک وب=یک وبسایت بزرگ

                                                                               

                                                               بزودی!!!

   

بزودی یک اتفاق بزرگ در این وب به وجود می آید!!!



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
دلیل گذاشت نام فراوب برای وب

ما بخاطر این اسم وبمون رو گذاشتیم فراوب چون می خوایم از هر چیزی کلی چیز بزاریم که شما نیازی به رفتن به وب های دیگر و طلف کردن وقت خود و...فقط از یک وب با ناماها استفاده کنید فقط نظر و امتیار یادتون نره. به جای انکه به چند وب بروید به فراوب چند بار بیایید!!!

                                  اگر شما دنبال مطلب خاصی هستید در بالای صفحه جست و جو کنید!!!



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392