بازی فرقه قاتلین : اتحاد +معرفی assassin creed china+ سیتم مورد نیاز!...

دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ubisoft طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتم به بازار عرضه شد . بازی در قرن ۱۸ و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . کاراکتر اصلی بازی فردی به نام Arno Dorian آرنو دوریان است . از سالیان دور خانواده آرنو یکی از اعضای اساسین ها محسوب می شدند . در تمام این سال ها , پدر آرنو با یکی از افرا گروه Templar در حال جدال و نبرد بود . پس از آنکه پدر آرنو طی اتفاقی کشته شد , پدر الیزه که یک تمپلار و همان شخصی که پدر آرنو در طول زندگیش با او در جدال بود ,  آرنو را به فرزند خواندگی قبول می کند ولی آرنو هرگز از این موضوع مطلع نمی شود . پدر الیزه تصمیم می گیرد تا آرنو را وارد گروه تمپلارها نکرده و اجازه دهد تا او راه پدرش را ادامه دهد . آرنو و الیزه از همان کودکی در کنار یکدیگر بزرگ شده و به تدریج به یکدیگر علاقه مند می گردند ولی سرنوشت اتفاقاتی را رقم می زند تا آرنو و الیزه در مقابل یکدیگر قرار گیرند . پدر الیزه توسط یکی از اساسین ها کشته می شود و او تصمیم می گرد تا برای پی بردن به حقیقت و گرفتن انتقام به تمپلارها بپیوندد . داستان بازی بیشتر بر روی درگیری های درونی آرنو متمرکز شده است زیرا او از یک سو او باید به وظایف آساسینی خود عمل کند و از طرفی دیگر باید در مقابل دختری که به او علاقه است , قد علم کند .

در ادامه ی مطلب....



:: موضوعات مرتبط: اساسین کرید , ,
:: برچسب‌ها: Assassins Creed Unity , بازی Assassins Creed Unity , بازی Assassins Creed Unity برای PC بازی Assassins Creed Unity برای کامپیوتر بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد دانلود Assassins Creed Unity , دانلود بازی , Assassins Creed Unity دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC دانلود بازی Assassins Creed Unity برای کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity , دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity , فرقه قاتلین اتحاد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393
Assassin’s Creed Duel بازی مبارزه‌ای کنسل شده Ubisoft

                             Benoit Perreault کارمند سابق Ubisoft که در پست طراح UI در این شرکت به مدت 7 سال فعالیت داشته و اکنون در Eidos مشغول به کار است تصاویر از بازی مبارزه‌ای Assassin’s Creed Duel را منتشر کرده است.

این کارمند از سال 2004 تا 2012 در Ubisoftکار می‌کرده است این بازی قرار بوده برروی Xbox Live‌ و PSN به صورت یک بازی مبارزه‌ای 2.5D عرضه شود. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست که آیا این بازی در اوایل توسعه کنسل شده تا در حال توسعه است.

در لیست کاراکتر‌های بازی نام Rabbids، Sam Fisher، Jade، Rayman و پرنس پرشیا دیده می‌شود.

Ubisoft هنوز هیچ پاسخی به این موضوع نداده است.

تصاویری که از محیط بازی:

C0W7rQc iKZdRJX

 



:: موضوعات مرتبط: الف , اساسین کرید , ب , بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد