بسمه تعالی    

                                              http://axgig.com/images/09160537446510734359.gif

                              

                  

از اینکه این وب را برای بازدید انتخاب کرده اید ممنونیم
اکثر مطالب از سیستم حذف شده اند
و یا در حال به روز رسانی هستند
لطفا تا به روز رسانی کامل صبور باشید

به زودی با مطالب جدید و مفید باز خواهیم گشت

 

 

 

http://upload7.ir/images/33719889771556558972.gifhttp://upload7.ir/images/33719889771556558972.gif

بهتر است با مرورگر موزیلا فایر فاکس یا گوگل کرم وارد شوید!!!

 

ایمیل رسمی وب:

FARVEB@Gmail.COM

باسلام خدمت دوستان وکاربران بازدیدکننده.ایشالا ازمطالب خوشتون بیاد.نظربزارین ممنون میشم.

این وبلاگ روزانه آبدیت میشه.توسط تبادل لینک هوشمند میتونین لینکتون داخل سایت ماثبت کنین.

ان شاء ا.. نرم افزاروعکس مطالب جدید هم به سایت اضافه میشه.مرسی.

توی لوگوی وبلاگ برترماه برین وبه ما امتیازبدین اگه خوشتون اومده انجامش بدین ممنون میشم.

سلام امروز میخوام یه خبر مهم رو بهتون بگم که اون این است که این وب از 17مهر از 3یا 4تا موضوع به هزاران موضوع به این وب اضافه میشندمثلا:دانلود نرم افزار.دانلود انواع فیلم دانلود انواع برنامه کودک ها و دانلود...  اخبار بازیها مجموعه کارتون اواتار (آنگ و کورا)  کلیپ های آموزش پارکور  سری جدید تصاویر اساسین کرید سری تصاویر پارکور سری جدید اس ام اس تصاویر و مطالب غمگین تا خنده دار  سری جدید (عکس و مطلب و کلیپ های جدید) و...

 

http://uploadtak.com/images/m556_dddsadsd.gif

لطفا تا بالا آمدن کامل وب صبور باشید!




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : یک شنبه 7 مهر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/10/11/3 - - گفته است :
سلام

ممنون . چک کردم درست بود که

مشکلی هم نداشت

بای
پاسخ:مرسی خیلی ممنون بای

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya78 در تاریخ : 1392/9/9/6 - - گفته است :
عکس های پیشنهادی رو دیدم باشه سعی می کنم هیدر رو تو یکا هفته درست کنم
پاسخ:

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya78 در تاریخ : 1392/9/8/5 - - گفته است :
هیدر رو درست می کنم ولی باید یکم بهم وقت بدی باشه
پاسخ:برای چی؟ چه طور؟ ولی باشه! راستی من چندتا عکس پیش نهادی برای هیدر دارم میزارمش تو وب بروببین اگه خوشت اومد خبرم کن!

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/9/3/7 - - گفته است :
من دارم لیستی از بهترین سایت ها را جمع آوری می کنم وبلاگ شما هم خیلی خوبه بیا آدرستو ثبت کن تو لیست من منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya78 در تاریخ : 1392/8/29/3 - - گفته است :
باشه همکاری می کنم

من درباره ی اواتار همه چی میدونم

کارم داشتی یا میل بزن یا بیاوبم نظر بزار

خب یادت نره جواب بدی باااااااااای

اینم ایمیلم kimiyakimi43@yahoo.com

/weblog/file/img/m.jpg
kimiya78 در تاریخ : 1392/8/29/3 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری گفتی بیا وبم نظر بزار کارت دارم حالا چی کارداری؟
پاسخ:سلام ممنون اون موقع باید میومدی ولی بیخیال میخوای باوبت چی کار کنی؟؟ منظورم اینه که میخوای سالی یک بار مطلب بزاری؟ دارم درمورد یک همکاری گروهی حرف میزنم!توبیا باسه وب من مطلب بزار من میام باسه وب تو مطلب میزارم یا هر دومون روی همین وب کار میکنیم؟! اخه وضع وب من بهتره ازهمه رقم ازنظر بازدییدو... حالا نظرت چیه؟؟؟راستی درمورد کارتون اواتار چی میدونی؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
سلام در تاریخ : 1392/8/2/4 - - گفته است :
با سلام

دوست عزیز مدیر وبلاگ آسان دانلود هستم

از اینکه در وبلاگ نظر دادید ممنونم
پاسخ:اختیادارید!

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :
کیرم تو کون لاشیت تو گوه خوردی که اومدی تو چت باکس وب من تبلیغ کردی حروم زاده تخم سگ دلت میخواد فحش ننه بهت بدم کونی . تو کیر منم نیسی تخم جنده . گوه خوری زیادی بکنی کونت پاره میکنم جلوی همه میکنمت

کس کش
پاسخ:خفه شو بچه کونی کس کش کس ننه تخم حروم فکر میکنی 10000تا کمه ننه سگ خودت چی که اومدی نظرمو ویرایش کردی یه چیز کس و شعر نوشتی بایه پاسخ کس و شعر تر ولی من من به تخمم نمیارم که چه ضری میزنی پس اگه حالیت شده بزارش پشتت باسه رشتت!!! حیف که youنمیزاره آدمت کنم جاکش پدرسگ بپاجت ندم با مال کدوم قبرستون دره ای بیام همونجا جرت بدم!؟؟؟ ! ها!!؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: